Saturday 12 March 2016

Kesetiaan

Image result for badminton
 Ini adalah sukan kegemaran saya pada masa lapang, Badminon.Saya mula minat sukan Badminton sejak sekolah rendah.Saya suka Sukan Badminton kerana saya dapat merasakan keseronokan tanpa terluka dan itu membawa saya ke pasukan Badminton sekolah saya. Ia perkara yang setia bersama saya sehingga ke hari. Pada mulanya saya bermain Badminton dengan kakak saya. Apabila saya memasuki sekolah menengah, saya mendapati bahawa ramai pelajar dalam kelas saya amat minat dalam sukan Badminton. Jad, Jika kami ada masa lapang, kami akan merancang untuk bermain Badminton di Stadium Yishun . Ia sungguh menarik kerana saya dapat meningkat kemahiran saya dan ia boleh mengeratkan hubungan antara kawan. Impian saya ialah untuk menjadi seorang pemain badminton  Singapura dan saya akan berkerja keras untuk mencapai impian saya.

No comments:

Post a Comment